Doorgaan naar hoofdcontent

Wat een week

 
Een week waarin elke dag te kort is. Zoiets was het deze week.
Vanaf zaterdag 1 april hebben we de sleutel gekregen van ons eigen pand. Zo spannend! 'Helaas' moest ik toen op reportage met Maarten & Eline. Wat trouwens een geslaagde dag was.
 
Toen ik 's nachts thuis kwam, was mijn vriend nog steeds aan het werk in de winkel. Elke dag hebben we gewerkt van s' morgens tot s' avonds. Maar met resultaat want vandaag zijn we er al helemaal klaar voor. We moeten zondag enkel onze rode loper nog uitrollen en vrienden en familie kunnen toestromen.
 
Gisteren zijn ze de lightletters komen installeren, ze zijn prachtig!Deze zijn vanaf 10 april te huur. Ideaal voor een extra touch op jou feest of evenement.
 
 
Maar ook onze kleine rompertjes zijn gearriveerd. Ik ben er zo fier op! Ze zijn bedrukt met leuke originele teksten. Maar je kan ook je eigen tekst doorsturen dat je er op wil drukken. Eindelijk tijd voor persoonlijke cadeautjes!
 

Populaire posts van deze blog

Communie 2018

 Zaterdag ging ik op proef met deze 2 top modelletjes! Wat deden ze het fantastisch. Miek van Odds & Ends zorgde voor haar en make up van Mano. En Femke van Atelier Ode versierde een prachtig kettinkje op maat! De locatie Hotel Roosendaelhof werd goedgekeurd!

Joren & Brent

Wat hebben de mama's en papa's, en vooral de mam's, toch graag mooie foto's van hun kinderen. En zelf deze twee stoere mannen deden dit fantastisch. We trokken op zaterdagnamiddag naar de Belse Bossen!

Katrien|Steven

Twee prachtige mensen met prachtige kinderen.  Ik kan het niet anders verwoorden. het was een fantastische dag