Doorgaan naar hoofdcontent

2018


2018 beloofd voor mij een fantastisch jaar te worden. Waarom?
- 2017 zorgde voor een ganse positieve switch in mijn leven
- Project Uturn: 1 maart vertrek naar Nicaragua
- Eerste jaar samenwerking Atelier Ode & Studio Dotte
- Uitkijken naar de geboekte trouwertjes! 
- Fantastische voorbereide communieperiode
- Rondreis Amerika najaar 2018 

....

Laten we gewoon besluiten dat ik iedereen een fantastisch 2018 toewens!




Populaire posts van deze blog

Communie 2018

 Zaterdag ging ik op proef met deze 2 top modelletjes! Wat deden ze het fantastisch. Miek van Odds & Ends zorgde voor haar en make up van Mano. En Femke van Atelier Ode versierde een prachtig kettinkje op maat! De locatie Hotel Roosendaelhof werd goedgekeurd!

Nicaragua

Groot nieuws!! Op 1 maart stap ik mee in het avontuur naar Nicaragua! Dit met het project Uturn. We gaan met 11 mensen met een beperking en 9 begeleiders een 14 daagse toch maken doorheen Nicaragua. Fantastisch toch?! Ik ga mee als verpleegkundige en fotograaf. Ik kijk enorm uit naar deze ervaring! 

Katrien|Steven

Twee prachtige mensen met prachtige kinderen.  Ik kan het niet anders verwoorden. het was een fantastische dag