Doorgaan naar hoofdcontent

Kerst 2017


Oh wat sta ik grandioos achter op mijn blog?! Maar laten we dit een goed teken noemen? Waarschijnlijk ben ik wel wat vergeten in tussentijd maar laten we starten met ons fantastisch opendeurweekend. Hierin maakte ik plaats voor gratis mini reportages voor de kids. Dit natuurlijk in kerstsfeer. 

Wat een fantastisch weekend! Een knallende start voor Atelier Ode en Studio Dotte. Wij zijn klaar voor teamwerk, elk op onze eigen creatieve manier!







Populaire posts van deze blog

Communie 2018

 Zaterdag ging ik op proef met deze 2 top modelletjes! Wat deden ze het fantastisch. Miek van Odds & Ends zorgde voor haar en make up van Mano. En Femke van Atelier Ode versierde een prachtig kettinkje op maat! De locatie Hotel Roosendaelhof werd goedgekeurd!

Joren & Brent

Wat hebben de mama's en papa's, en vooral de mam's, toch graag mooie foto's van hun kinderen. En zelf deze twee stoere mannen deden dit fantastisch. We trokken op zaterdagnamiddag naar de Belse Bossen!

Katrien|Steven

Twee prachtige mensen met prachtige kinderen.  Ik kan het niet anders verwoorden. het was een fantastische dag